O firmie Analizy i raporty Doradztwo transakcyjne Doradztwo prawne Doradztwo marketingowe Kontakt

 

Doradztwo marketingowe


Planowanie oraz prowadzenie kompleksowych kampanii reklamowych
Wzrost konkurencji oraz dynamiczne zmiany, jakie zachodzą na rynku dealerskim, skłaniają do stosowania innowacyjnych technik marketingowych, aby zdobyć coraz bardziej wymagającego klienta.

Dzięki gromadzonej przez lata wiedzy z polskiego oraz europejskiego rynku motoryzacyjnego udało nam się wypracować najskuteczniejsze narzędzia z dziedziny marketingu dealerskiego. Naszą specjalizacją jest planowanie oraz prowadzenie kompleksowych kampanii reklamowych.

W zależności od potrzeb naszego klienta, prowadzimy działania obejmujące akcje marketingowe za pośrednictwem internetu, prasy, radia oraz innych nośników. Prowadzone działania zawsze poprzedza analiza działań marketingowych firmy oraz dostosowanie narzędzi akcji względem potrzeb oraz możliwości klienta.


Dlaczego Internet?
Internet spowodował rewolucję socjologiczno-kulturową. Żadne inne medium nie daje tak powszechnego, a zarazem szybkiego dostępu do nieograniczonej wręcz informacji. Z przeprowadzonych badań wynika, że 8 na 11 ludzi planując zakup samochodu w pierwszej kolejności szuka informacji na ten temat w internecie.

Akcje prowadzone przez internet są skuteczne, a przy tym stosunkowo niedrogie. Dają też możliwość określenia grupy docelowej, do której dotrze reklama. Żadne inne medium nie daje tak szerokich możliwości szczegółowego zbadania ich efektu, a jednocześnie skorygowania tych elementów kampanii, które były najsłabsze i wzmocnienia jej najskuteczniejszych ogniw. Obecnie internet powinien stanowić podstawę wszelkich działań marketingowych stacji dealerskich.


Kontakt: Krzysztof Romański, Tel. +48 602 434 686, e-mail: romanski@dealerconsulting.pl


Copyright © DCG 2009-2017 Hosted & Secured by IPTRACE on privCloud. Dealer Magazyn